A MobilKém alkalmazás problémáinak megoldásai

Megvásárolta a telefon lehallgatására alkalmas MobilKém alkalmazást, és most problémája van a működésével? Itt megtalálhatja a leggyakoribb problémák megoldásait.

Híváskor az egyik felet jól hallani, míg a másik felet rosszul, vagy egyáltalán nem lehet hallani

A probléma forrása az, hogy minden telefon tipus másként képes rögzíteni a telefonhívásokat. Teoretikusan 2 féle fő lehetőség áll rendelkezésre:

  1. A telefon a hívás rögzítését egyensesen a telefonhívásról rögzíti (minkét felet jól hallani)
  2. A telefon a hívás rögzítését nem egyenesen a telefonhívásról rögzíti (a hívás a kémszofverrel ellátott telefon mikrofonjáról rögzíti a hívást, és a másik fél beszédét így a szoftver nem képes rögzíteni)

Létezik megoldás erre a problémára is, amelynek köszönhetően a MobilKém telefon lehallgató szoftver képes bármilyen tipusú telefont lehallgatni.

Az applikáció a telepítést követően igyekszik a legalkalmasabb beállítást beállítani automatikusan. Azonban ha az eredmények nem megfelelőek, akkor ezt a beállítást Ön is megváltoztathatja manuálisan a beállításokban.

Ha a telefon lehallgatása nem működik megfelelően

A szerverre leállt az adatok feltöltése

A problémat okozhatja több tényező is:

  • A telefon nem csatlakozik az internethez
    A telefon a hálózat lefedettségén kívül tartózkodik, vagy ki van kapcsolva a mobil adatforgalom. Ha a telefon nincs online, akkor a telefonos kémszoftver képtelen az adatokat a szerverre továbbítani. 
    Megoldás: Várjon, amíg a telefon ismét csatlakozik az internetre, ismét lefedett területre ér, vagy csatlakozik a WiFi-re
     
  • A hónapra szabott adatforgalom kimerült
    Az adatokat a szoftver elküldi a szerverre, ha a készülék csatlakozik a WIFi hálózatra. Esetleg lehetséges a maximum adatforgalmi limit növelése a MobilKém weboldalán, a beállításokban.
     
  • Az applikációt eltávolították a telefonról
    Ebben az esetben szükséges a kémszoftver ismételt telepítése a telefonra. Az applikáció kitörlődik a telefonról pl. a gyári beállításokra való visszaállításkor.
     
  • Az alkalmazást egy antivírus program blokkolja
    Az antivírusok, vagy más optimalizáló alkalmazások képesek a MobilKém szoftverjétveszélyes programnak azonosítani, és blokkolhatják azt. Ebben az esetben szükséges az antivírus program eltávolítása, vagy engedélyezni neki a kémszoftver működését.

Nem tudom lejátszani a telefonhívások felvételeit

Egyenesen a böngészőről való hangfelvétel lejátszás csak egy kiegészítő funkció, amelyet nem támogat minden böngésző. Ha nem képes az Ön böngészője a telefonhívást visszajátszani, akkor kattintson a "Download", azaz Letöltés gombra, és hallgassa azt vissza a számítógépéről.

A GPS nyomkövetéssel kapcsolatos funkciók

A bemért helymeghatározás nem pontos

Az alkalmazás csak a telefonról kapott adatokat jeleníti meg. Három lehetőség áll rendelkezésre:

  • Az alkalmazás a telefon GPS jelvevőjével szerzi az adatokat
    Ez a szituáció akkor működőképes, ha a telefonon be van kapcsolva a GPS funkció. Ilyenkor nagyon pontos helymeghatározást képes rögzíteni.
     
  • Az alkalmazás nem kap adatokat a GPS jelvevőtől
    Ez a szituáció akkor áll fenn, ha a telefonon ki van kapcsolva a GPS funkció. Ekkor az alkalmazás a BTS állomás helyadatainak köszönhetően méri be az aktuális helyzetét. A helymeghatározás pontossága a BTS tornyok gyakoriságától függ a kémszoftverrel ellátott telefon környékén.
     
  • Az alkalmazás nem képes semilyen adat küldésére
    Ez a szituáció akkor áll fenn, ha a telefon készülék ki van kapcsolva, vagy repülő üzemmódba van kapcsolva. Nagyon ritkán előfordulhat az is, hogy az alkalmazás befagy, és csak a telefon újraindítását követően indul be.

Semilyen bemért helyzet nem jelenik meg

Ahhoz, hogy a szerveren megjelenjen a telefon helyzete, valamilyen helymeghatározó funkciónak engedélyezve kell lennie a telefonon. Ha a GPS funkció, és a hálózati helymeghatározás le van tiltva a kémszoftver számára, akkor nem képes a szoftver bemérni a készülék helyzetét.

A menü lehetőségei át vannak húzva

A menü funkciói azért vannak áthúzva, mert lejárt a szoftver licenciója. A licenció meghosszabbítható a "Licence informations" szekcióban, vagy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

A telefon gyorsan merül

A MobilKém alkalmazás teoretikusan csak nagyon kicsit terheli a telefon akkumulátorát. A legtöbb energiát a gyakori környezet lehallgatása funkció és a GPS nyomkövetés használata fogyasztja.

Ha nem szeretné, hogy a MobilKém szoftver túlzottan lecsökkentse a telefon üzemidejét, akkor ajánljuk a GPS nyomkövetés gyakoriságát csökkenteni minimum 60 percenkéntre.

A második lehetőség az üzemidő növelésére a helymeghatározás "Network", azaz hálózaton keresztüli megfigyelés beállítása. A megszerzett helyadatok nem pontosak, és csak a körülbelüli helyzete állapítható meg vele, de a telefon akkumulátorára nem igényes. 

Telefonos kémprogram lehetséges problémái

Nem rendelkezem a használati útmutatóval

A magyar nyelvű használati útmutatót mindig megtalálhatja az adott terméknél a weboldalunkon. Ha ennek ellenére sem találja a használati útmutatót, akkor vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Nem sikerült megoldani a problémát?

Ha ez a cikk nem segített a probléma megoldásában, akkor vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Tetszett Önnek ez a cikk?
XMeye alkalmazás használata XMeye alkalmazás használata Tanácsadás a telefonos lehallgatás problémáinak megoldásával kapcsolatban Tanácsadás a telefonos lehallgatás problémáinak megoldásával kapcsolatban

Kérdések

Ezen az oldalon egyenlőre senki sem írt hozzászólást.

Csak a regisztrált és bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást.

Legszélesebb kínálat

Több mint 5 000 termék

​Igény szerinti gyártás

Elképzeléstől kivitelezésig

Diszkrét csomagolás

A webáruház adatai nélkül

Szakma specialistái

Több mint 5 éve a szakmában