Megvásárolta a telefon lehallgatására alkalmas MobilKém alkalmazást, és most problémája van a működésével? Itt megtalálhatja a leggyakoribb problémák megoldásait.
Híváskor az egyik felet jól hallani, míg a másik felet rosszul, vagy egyáltalán nem lehet hallani
A probléma forrása az, hogy minden telefon tipus másként képes rögzíteni a telefonhívásokat. Teoretikusan 2 féle fő lehetőség áll rendelkezésre:
- A telefon a hívás rögzítését egyensesen a telefonhívásról rögzíti (minkét felet jól hallani)
- A telefon a hívás rögzítését nem egyenesen a telefonhívásról rögzíti (a hívás a kémszofverrel ellátott telefon mikrofonjáról rögzíti a hívást, és a másik fél beszédét így a szoftver nem képes rögzíteni)
Létezik megoldás erre a problémára is, amelynek köszönhetően a MobilKém telefon lehallgató szoftver képes bármilyen tipusú telefont lehallgatni.
Az applikáció a telepítést követően igyekszik a legalkalmasabb beállítást beállítani automatikusan. Azonban ha az eredmények nem megfelelőek, akkor ezt a beállítást Ön is megváltoztathatja manuálisan a beállításokban.
A szerverre leállt az adatok feltöltése
A problémat okozhatja több tényező is:
- A telefon nem csatlakozik az internethez
A telefon a hálózat lefedettségén kívül tartózkodik, vagy ki van kapcsolva a mobil adatforgalom. Ha a telefon nincs online, akkor a telefonos kémszoftver képtelen az adatokat a szerverre továbbítani.
Megoldás: Várjon, amíg a telefon ismét csatlakozik az internetre, ismét lefedett területre ér, vagy csatlakozik a WiFi-re
- A hónapra szabott adatforgalom kimerült
Az adatokat a szoftver elküldi a szerverre, ha a készülék csatlakozik a WIFi hálózatra. Esetleg lehetséges a maximum adatforgalmi limit növelése a MobilKém weboldalán, a beállításokban.
- Az applikációt eltávolították a telefonról
Ebben az esetben szükséges a kémszoftver ismételt telepítése a telefonra. Az applikáció kitörlődik a telefonról pl. a gyári beállításokra való visszaállításkor.
- Az alkalmazást egy antivírus program blokkolja
Az antivírusok, vagy más optimalizáló alkalmazások képesek a MobilKém szoftverjétveszélyes programnak azonosítani, és blokkolhatják azt. Ebben az esetben szükséges az antivírus program eltávolítása, vagy engedélyezni neki a kémszoftver működését.
Nem tudom lejátszani a telefonhívások felvételeit
Egyenesen a böngészőről való hangfelvétel lejátszás csak egy kiegészítő funkció, amelyet nem támogat minden böngésző. Ha nem képes az Ön böngészője a telefonhívást visszajátszani, akkor kattintson a "Download", azaz Letöltés gombra, és hallgassa azt vissza a számítógépéről.
A GPS nyomkövetéssel kapcsolatos funkciók
A bemért helymeghatározás nem pontos
Az alkalmazás csak a telefonról kapott adatokat jeleníti meg. Három lehetőség áll rendelkezésre:
- Az alkalmazás a telefon GPS jelvevőjével szerzi az adatokat
Ez a szituáció akkor működőképes, ha a telefonon be van kapcsolva a GPS funkció. Ilyenkor nagyon pontos helymeghatározást képes rögzíteni.
- Az alkalmazás nem kap adatokat a GPS jelvevőtől
Ez a szituáció akkor áll fenn, ha a telefonon ki van kapcsolva a GPS funkció. Ekkor az alkalmazás a BTS állomás helyadatainak köszönhetően méri be az aktuális helyzetét. A helymeghatározás pontossága a BTS tornyok gyakoriságától függ a kémszoftverrel ellátott telefon környékén.
- Az alkalmazás nem képes semilyen adat küldésére
Ez a szituáció akkor áll fenn, ha a telefon készülék ki van kapcsolva, vagy repülő üzemmódba van kapcsolva. Nagyon ritkán előfordulhat az is, hogy az alkalmazás befagy, és csak a telefon újraindítását követően indul be.
Semilyen bemért helyzet nem jelenik meg
Ahhoz, hogy a szerveren megjelenjen a telefon helyzete, valamilyen helymeghatározó funkciónak engedélyezve kell lennie a telefonon. Ha a GPS funkció, és a hálózati helymeghatározás le van tiltva a kémszoftver számára, akkor nem képes a szoftver bemérni a készülék helyzetét.
A menü lehetőségei át vannak húzva
A menü funkciói azért vannak áthúzva, mert lejárt a szoftver licenciója. A licenció meghosszabbítható a "Licence informations" szekcióban, vagy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A telefon gyorsan merül
A MobilKém alkalmazás teoretikusan csak nagyon kicsit terheli a telefon akkumulátorát. A legtöbb energiát a gyakori környezet lehallgatása funkció és a GPS nyomkövetés használata fogyasztja.
Ha nem szeretné, hogy a MobilKém szoftver túlzottan lecsökkentse a telefon üzemidejét, akkor ajánljuk a GPS nyomkövetés gyakoriságát csökkenteni minimum 60 percenkéntre.
A második lehetőség az üzemidő növelésére a helymeghatározás "Network", azaz hálózaton keresztüli megfigyelés beállítása. A megszerzett helyadatok nem pontosak, és csak a körülbelüli helyzete állapítható meg vele, de a telefon akkumulátorára nem igényes.
Nem rendelkezem a használati útmutatóval
A magyar nyelvű használati útmutatót mindig megtalálhatja az adott terméknél a weboldalunkon. Ha ennek ellenére sem találja a használati útmutatót, akkor vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Nem sikerült megoldani a problémát?
Ha ez a cikk nem segített a probléma megoldásában, akkor vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.


Kérdések
Csak a regisztrált és bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást.