5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@SPYstore.hu       Szállítás és fizetés       Minden a vásárlásról       Blog       Aktualitások

Integrált napelemtartók akkumulátorral

Integrált napelemtartók akkumulátorral

1. Szeretném megváltoztatni a készülék beállításait, de nem tudom, hogyan kell ezt megtenni

Az eszköz beállításait többféleképpen módosíthatja:

Közvetlenül csatlakoztatott monitoron keresztül - A legegyszerűbb változat, amely csak olyan eszközökre alkalmazható, amelyek kimenettel rendelkeznek a monitoron (HDMI, VGA, CVBS).

A gyártó által biztosított szoftveren keresztül - Általában komplikációk nélkül működik, de korlátozott funkciói lehetnek. A mellékelt szoftver segítségével először megkeresi az eszközt a helyi hálózatban, majd módosíthatja a paramétereit.

A gyártó által biztosított alkalmazáson keresztül - A telepítés általában egyszerű, de a funkciók általában nagyon korlátozottak. Az eszköznek online kell lennie.

Webes felületen keresztül - Használható, ha nem rendelkezünk a gyártó által szállított szoftverrel, vagy a mellékelt szoftver nem teszi lehetővé a szükséges funkciók beállítását. Ebben az esetben tudnunk kell az eszköz IP-címét, és esetleg a HTTP portot.

 

2. Csatlakoznom kell a készülékhez, de nem tudom az IP címet

Megoldás: Csatlakoztassa az eszközt egy helyi hálózathoz (LAN), és vizsgálja meg a hálózatot a kamera gyártója által biztosított programmal. Ezután látni fogja az adott gyártó összes, a hálózathoz csatlakoztatott eszközét, beleértve azok IP-címét is.

 

3. A LAN-ban megtalálom az eszközt (tudom az IP-címet), de nem tudok webböngészőn keresztül belépni az adminisztrációjába

3.1. Az eszköz IP-címe az útválasztó hatókörén kívül esik

1. megoldás: Aktiválja a DHCP funkciót az eszköz gyártója által biztosított programmal (az eszköz ekkor automatikusan megkapja a megfelelő IP-címet a routertől)
2. megoldás: Ha nem rendelkezik az eszköz gyártójának programjával, állítsa be manuálisan az optimális IP-címet egy webböngészőn keresztül. Előtte azonban meg kell győződnie arról, hogy a számítógépén ugyanaz a hálózati szegmens van beállítva (a hálózati szegmens az IP-cím utolsó előtti pontja előtti szám. 192.168.1.10-ben a hálózati szegmens 10), mint a kamera. Kovesd ezeket a lépeseket:


1. keresse meg a kamerahálózati szegmenst
2. állítsa be ugyanazt a hálózati szegmenst a számítógépen, mint a kamerán (azonban nem szabad teljesen azonos IP-címet beállítani)
3. csatlakoztassa a kamerát
4. A kamera beállításainak módosítása után állítsa vissza a számítógépet az eredeti beállításokra

3.2. Az eszköz a 80-as porttól eltérő portot használ a HTTP-hez (webes interfész)

1. megoldás: Keresse meg az eszköz HTTP-portját, majd írja be a böngészőbe az eszköz IP-címével együtt
Példa: Ha a kamera IP-címe 192.168.1.122, HTTP-portja pedig 80, akkor csak írja be a 192.168.1.122 kódot egy webböngészőbe, és megjelenik a kamera webes felülete. Ha azonban a kamera másik HTTP portot használ (például 81), akkor a böngészőben meg kell adnia a címet a porttal együtt, azaz 192.168.1.122:81

2. megoldás: Módosítsa az eszköz HTTP-portját 80-ra. Ezt a gyártó által biztosított programmal kell megtennie.

3.3. Nem kompatibilis internetböngészőt használ

A hálózati eszközök többnyire kompatibilisek az Internet Explorer 6-11-es verziójával. Az Edge, a Chrome vagy a Firefox gyakran nem támogatott. Tehát próbáljon meg Internet Exploreren keresztül csatlakozni. Ha le kell töltenie bizonyos bővítményeket, töltse le, telepítse, majd indítsa újra a böngészőt.

 

4. Nem látom az eszközt online

4.1. A készülék nincs bedugva vagy bekapcsolva

Megoldás: Győződjön meg arról, hogy az eszköz be van dugva, be van kapcsolva, és csatlakozik az útválasztóhoz (kábellel vagy WiFi-n keresztül)

4.2. Az eszköz IP-címe az útválasztó hatókörén kívül esik

1. megoldás: Aktiválja a DHCP funkciót (az eszköz ezután automatikusan megkapja a megfelelő IP-címet az útválasztótól)
2. megoldás: Állítsa be kézzel az ideális IP-címet (először meg kell találnia az útválasztó hatókörét)

Beállíthatunk megfelelő IP-címet vagy engedélyezhetjük a DHCP-t:

- a berendezés gyártója által biztosított programon keresztül

- webes felületen keresztül (általában csak IE-ben működik)

- a készülék menün keresztül, amelyet a monitorhoz való közvetlen csatlakoztatás után jelenítünk meg (ha a készüléknek közvetlen kimenete van a monitorra)

 

5. Nem tudom, hogyan kell a kamerát a felvevőhöz csatlakoztatni

A kamerát és a felvevőt ugyanahhoz a hálózathoz kell csatlakoztatni az eszközök közötti kommunikációhoz. A csatlakozás történhet CAMERA <-> ROUTER <-> RECORDER módban vagy CAMERA <-> RECORDER módban (ha van pl. ez a WiFi kamerarendszer), míg az egyes elemek közötti kommunikáció megtörténhet. akár wifin, akár kábelen keresztül.

A kamerát és a felvevőt is ugyanarra a hálózati szegmensre kell beállítani (de nem azonos IP-címre).

5.1. A felvevő nem találja a kamerát

Megoldás: Győződjön meg arról, hogy a kamera csatlakoztatva van a felvevőhöz, vagy hogy a kamera és a felvevő ugyanahhoz a hálózathoz (router) csatlakozik.

5.2. A felvevő megtalálja a kamerát, de nem tudja megjeleníteni a képet

1. megoldás: Győződjön meg arról, hogy a kamerán ugyanaz a hálózati szegmens van beállítva, mint a felvevőn.
2. megoldás: Ellenőrizze, hogy a kamera kompatibilis-e a felvevővel
3. megoldás: Ellenőrizze, hogy a megfelelő jelszót és a fényképezőgép egyéb adatait adta-e meg

5.3. A kamera idővel leválik a felvevőről

Megoldás: Győződjön meg arról, hogy a DHCP funkció ki van kapcsolva. Ha a DHCP funkció engedélyezve van, a kamera IP-címe idővel változhat, és ezt követően rendszerint párosítani kell a felvevővel.

TIPP: Tekintse meg kínálatunkban a legnépszerűbb vezeték nélküli kamerarendszereket.

Szállítás sebessége
Kommunikáció minősége
Az üzlet átláthatósága
97 %
az ügyfeleink elégedettek voltak a vásárlással a www.spystore.hu
60 értékelés