5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@SPYstore.hu       Szállítás és fizetés       Minden a vásárlásról       Blog       Aktualitások

Leggyakrabban feltett kérdések a Secutron UltraLife sorozat kameráiról

Ebben a cikkben az Ultra Life kamerákkal kapcsolatos leggyakrabban feltett kérdésekre és technikai tanácsokra kap választ (SECU08, MK106, MK107, SECU15, MK81, SECU22). 

A videó kép rendben van, de a hang erősen recseg

A készülék akkumulátora teljes lemerülés előtt van. A rögzített hang minősége az akkumulátor kapacitásának körülbelül 5-10 százalékánál kezd deformálódini.

A modul túlmelegedik és nem rögzíti. A kép homályos, ha TV-hez csatlakozik.

A leírt jellemzők azt jelzik, hogy a CCTV kamera maga hibás. A kamera lehet pl.
szakadt.

Hogyan állíthatom be az időt a videón?

1 - Hozzon létre egy szüveges fájlt „time“ névvel. Nyissa meg és adja meg a dátumot a következő formában ÉÉÉÉ.HH.NN HH:MM:SS (év.hónap.nap óra:perc:másodperc).

2 - A fájlt mentse el a micro SD kártya főkönyvtárába.

3 - Helyezze be a memóriakártyát a készülékbe.

4 - Indítson egy teszt videót, hogy leellenőrizze a beállítás sikerességét.

Be lehet állítani az egyes felvételek hosszát?

Igen. A készülék 3, 5 vagy 10 perces időközönként rögzít. Az intervallum beállításához csatlakoztatnia kell az eszközt a videó kábelen keresztül a TV-hez vagy a monitorhoz. Ezután válassza ki az intervallum hosszát a menüben, majd nyomja meg az OK gombot a megerősítéshez.

A modult be lehet kapcsolni, de nem lehet elindítani a felvételt (zöld LED még világít)

Valószínűleg hibás vagy rosszul csatlakoztatott a kamera. Ellenőrizze, hogy a fkamera megfelelően van-e csatlakoztatva és nem sérült.

A kamera megakadt és nem reagál a távirányítóra.

Használja az SD kártyának fenntartott rész melletti reset gombot. A gomb lenyomva tartásával visszaállítja a kamerát. Ezután a távirányítóval újra bekapcsolhatja a készüléket.

Nem lehet bekapcsolni a kamerát

Két lehetőség van, hogy miért nem kapcsol be a kamera:

  1. A kamera nincs feltöltve (lásd: Miért nem tudom feltölteni az eszközt)
  2. A sérült memóriakártya van behelyezve - ebben az esetben javasoljuk, hogy próbálja meg a kamerát egy másik memóriakártyával üzemeltetni.
Tetszett Önnek ez a cikk?
Műszaki tanácsadás a 4G UltraLife kamerákhoz (SECU46) Műszaki tanácsadás a 4G UltraLife kamerákhoz (SECU46) Leggyakrabban feltett kérdések a kamerás karórákkal kapcsolatban Leggyakrabban feltett kérdések a kamerás karórákkal kapcsolatban

Kérdések

Ezen az oldalon egyenlőre senki sem írt hozzászólást.

Csak a regisztrált és bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást.

Legszélesebb kínálat

Több mint 5 000 termék

​Igény szerinti gyártás

Elképzeléstől kivitelezésig

Diszkrét csomagolás

A webáruház adatai nélkül

Szakma specialistái

Több mint 10 éve a szakmában

Szállítás sebessége
Kommunikáció minősége
Az üzlet átláthatósága
97 %
az ügyfeleink elégedettek voltak a vásárlással a www.spystore.hu
133 értékelés