Nagyon gyakran az ügyfelek a reklamáció során azt állítják, hogy például a rejtett kamera nem rögzít. Tapasztalatainkból azonban tudjuk, hogy a termékek több mint 70% -a feleslegesen kerül elküldésre. Vessen egy pillantást a felvételi problémák leggyakoribb okaira.
1. A készülék nincs feltöltve
A teljesen működőképes eszköz gyakran "nem működőképes", mert nincs feltöltve.
Intézkedések:
- A készüléket használat előtt legalább 2 órát töltse
- Ellenőrizze, hogy a tápkábel vagy a töltő hibás-e
- Ha a készüléket nem tudja tölteni, lásd: Miért nem tudom feltölteni a készüléket?
2. A memória kártya nincs behelyezve
A legtöbb készüléknek nincs saját memóriája, ezért a rögzítéshez be kell helyezni egy memóriakártyát.
Intézkedések:
- Használat előtt a készülékbe helyezzen be egy kompatibilis memóriakártyát
- A kártya behelyezésekor a készülék legyen kikapcsolva - a legtöbb készülék bekapcsolt állapotban nem tudja leolvasni a kártyát
3. A használt memóriakártya nem működik vagy vírusos
Nem működőképes vagy vírusos memóriakártya használata esetén a készülék nem fog megfelelően működni.
Intézkedések:
- Próbálja meg formázni a kártyát PC-n, vagy tesztelje le egy másik készülékben
- Ha lehetőségében áll, akkor próbáljon meg használni egy másik memóriakártyát
4. A használt memória kártya nem támogatott
A készülék akár 32 GB-os memóriakártyát is támogat, tehát a 128 GB-os kártya már nem fog megfelelően működni.
Intézkedés:
- Használjon kompatibilis kártyát
Kérdések
Csak a regisztrált és bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást.