Itt hasznos tippeket és válaszokat talál a Secutek SBS biztonsági kamerákkal kapcsolatos leggyakrabban feltett kérdésekre.
1. Általános kérdések és beállítások
1.1 Az intervallumos képek készítésének beállítása
A Secutek SBS kamerák támogatják a fényképek intervallumban történő rögzítését és tárolását vagy saját memóriájukban, vagy a FTP-szerverre feltöltve.
A beállításokat a kamera webes felületén keresztül kell végrehajtani (nem számítógépes programon vagy mobilalkalmazáson keresztül). A beállítások a SETTINGS - ADVANCED - AUTOSNAP szekcióban találhatók.
Itt beállíthatjuk a hét minden napjára a fényképezés ütemezését .
Megjegyzés: 3G / 4G támogatással rendelkező kamerák esetén csatlakozni kell a kamera által sugárzott WiFi hotspothoz, és belépni a webes felületre a 192.168.100.100 IP-címen keresztül.
1.2 Hogyan állíthatom be a kamerát a webes felületen keresztül?
A search tool programon keresztül megtudhatjuk a kamera IP címét .
Ezután a Chrome internetes böngészőben lépjen erre a címre, és töltse ki a felhasználónevet: admin, valamint a jelszót: admin.
Kattintson a PC view lehetőségre.
Kattintson a settings lehetőségre.
Most már lehetősége nyílik a teljes kamerakonfiguráció végrehajtására a saját igényeinek megfelelően.
1.3 Hogyan adjuk hozzá a kamerát QR-kód segítségével az alkalmazáshoz?
Itt megtudhatja, hogyan lehet a kamerát hozzáadni az alkalmazáshoz egy QR-kód segítségével.
1.4 Hogyan lehet a kamerát hozzáadni az alkalmazáshoz, ha LAN-on keresztül csatlakozik?
Bemutató videó a kamera alkalmazáshoz való hozzáadásáról LAN-on keresztül.
1.5 Hogyan állíthatom be az FTP-re való feltöltést?
Az FTP-re történő feltöltés beállításának eljárása a következő:
1. A kiválasztott kameránál lépjen be a kamera beállításaiba.
2. Nyissa meg a FTP beállítását.
3. Adja meg a szükséges adatokat.
Server Address: töltse ki a szerver oldalt
Server Port: szerver port (az előre kitöltött 21-es port alapértelmezés szerint működik)
User Name: adja meg a felhasználó nevet
Password: adja meg a jelszót
Passive mode: engedélyezés
Path./: hagyja üresen (adja meg annak a mappának a nevét, amelybe a felvételeket kívánja menteni)
Ezután kattintson a TEST FTP SETTINGS lehetőségre. Ha a teszt sikeres, kattintson az APPLY lehetőségre.
Poznámka: Ha nem rendelkezik saját FTP szerverrel, akkor bérelhet nálunk. Ha érdekeli az ajánlatunk, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk.
1.6 Csatlakoztatható-e egy 4G Secutek SBS kamera egy helyi WiFi hálózathoz?
4G kamera helyi WiFi hálózathoz történő csatlakoztatásához a következő pontokat kell követnie.
1. Csatlakozzon telefonján vagy számítógépjét a 4G kamera WiFi hálózatához, és lépjen a 192.168.100.1 oldalra.
2. Lépjen be a WiFi beállításaiba (WiFi settings).
3. A WiFi beállításaiban kattintson a WiFi Hotspot alatti lehetőségek közül az Add ikonra.
4. Válassza ki a helyi wifi hálózatot, adja meg a jelszavát, és az Apply ikonra kattintva erősítse meg választását.
5. A kamera hálózathoz való kapcsolódását ikon jelzi, lásd a képen.
1.7 Az e-mailes értesítések beállítása a CamHi alkalmazásban
Javasoljuk a Gmail használatát az e-mailes értesítések küldésére. A sikeres induláshoz 2 lépést kell megtennie - állítsa be a paramétereket a kamerában, majd állítsa be a Gmail biztonságát.
Kamera beállításai
Kapcsolja be a CamHi alkalmazást, és kattintson a SETTING (fogaskerék) lehetőségre - EMAIL SETTING
Itt végezze el a beállításokat az ábra szerint.
Ezután kapnia kell egy e-mailt arról, hogy a Gmail blokkolta a biztonsági fenyegetést. Ha nem kapott ilyen e-mailt, vagy helytelenül állította be a paramétereket a kamerában (pl. Hiba történt a jelszóban), vagy az internetszolgáltató blokkolta a kommunikációt (lásd a 2.1. pontot).
Ha olyan e-mailt kapott, amely blokkolja a bejelentkezési kísérletet, akkor módosítania kell az e-mail biztonsági beállításait. Ehhez hajtsa végre az alábbi lépéseket:
Biztonsági beállítások
1) Jelentkezzen be fiókjába a gmail.com címen.
2) Lépjen a Beállítások (Nastavení) menüre (jobb oldalon a fogaskerék ikon -> Beállítások).
3) Kattintson a Fiókok és importálás (Účty a import) lehetőségre, és a Fiókbeállítások módosítása (Změnit nastavení účtu) részben kattintson az Egyéb Google-fiók beállításai (Ostatní nastavení účtu Google) lehetőségre.
4) A bal oldali oszlopban kattintson a Biztonság (Zabezpečení) elemre
5) Az oldal legalsó részén, a Kevésbé biztonságos alkalmazáshozzáférés (Přístup méně zabezpečených aplikací) részben kattintson a Hozzáférés engedélyezése (Zapnout přístup) lehetőségre, és kapcsolja a Be állásra.
6) Váltsa a kevésbé biztonságos alkalmazások engedélyezését Be leheteőségre.
Ha továbbra sem kap e-mailes értesítéseket a Gmail biztonságának beállítása után, akkor nézze meg a 2.1. pontot.
1.8 Hogyan csatlakoztathatom a PR-IP02 hangszórót a kamerához?
A következő képen talál egy diagramot és leírást az SBS kamerákhoz csatlakoztatott hangszórókról.
1 - Csatlakoztassa a hangszórót audiokábellel a kamera Audio out csatlakozójához (cinch)
2 - Csatlakoztassa a hangszórót egy 12 V-os tápfeszültséghez (csatlakoztathat külön tápegységet, vagy elosztót használhat a kamera tápellátásának felosztásához.
1.9 Hogyan indíthatom újra a kamerát?
A kamera visszaállítható a reset gomb (5s) lenyomva tartásával. A visszaállítás megfelelő, ha elfelejti a kamera jelszavát, vagy ha másik WiFi hálózathoz kell csatlakoztatnia.
1.10 Mennyi adatot fogyaszt a kamera 1 óra alatt?
Az adatfogyasztás körülbelül 200mb / 1h, ami a továbbfejlesztett tömörítés miatt az 1,3MP, 2MP és 5MP kamerákra is vonatkozik.
Ugyanakkor figyelembe kell venni, hogy az adatfogyasztás csak akkor történik, ha csatlakozik a kamera online előnézetéhez. Ha nem csatlakozik a kamerához, akkor a kamera nem fogyaszt adatokat.
1.11 Hogyan állíthatom be egy 4G kamera IR megvilágítását?
Az infravörös megvilágítást a webes felületen kell beállítani. Ehhez csatlakozni kell a kamera WiFi hálózatához. Az IR megvilágítás beállításait a Media-Image részben találja meg. Ezután beállíthatja az érzékenységet, vagy aktiválhatja / kikapcsolhatja.

2. Problémamegoldás
2.1 Az e-mailek küldése a kameráról nem működik
Ha e-mail értesítéseket állított be az 1.7. pont szerint, és az e-mail biztonsági beállításainak módosítása ellenére sem működnek, akkor internetük vagy e-mail szolgáltatójuk blokkolja a küldésüket.
Ebben az esetben kapcsolatba kell lépnie az internetszolgáltatóval, le kell írnia a problémát, és meg kell egyeznie velük a funkció engedélyezésében vagy a helyes beállítási ajánlást kérni tőlük.
2.2 A 4G kamera nincs online állapotban (az alkalmazáson keresztül nem lehet csatlakozni)
A problémát számos tényező okozhatja.
- A kamera nincs csatlakoztatva az áramforráshoz
Ha a kamera nincs csatlakoztatva az áramforráshoz, akkor nem lehet csatlakoztatni. Ezt úgy ellenőrizheti, hogy például egy sötét helyiségbe helyezi a kamerát. Ha a kamera be van kapcsolva, akkor kikapcsolásakor kattan (az infravörös szűrő bekapcsol), és ezzel egyidejűleg a LED-eknek pirosan világítaniuk kell. - A behelyezett SIM kártyán nincs aktív adat vagy aktív a PIN kód
Vegye ki a SIM kártyát, helyezze be a mobiltelefonba, és ellenőrizze, hogy:
- a telefon bekapcsol, vagy PIN kódot igényel (ha szükséges, törölni kell)
- van-e a kártyán aktív adat (pl. kapcsolja ki a WiFi kapcsolatot a mobiltelefonban, és próbáljon meg csatlakozni bármely webhelyhez) - A SIM kártyát fejjel lefelé helyezzük be
Bizonyos kameramodelleknél a SIM kártya helye úgy van kialakítva, hogy gyakran a felhasználó csábításba esik és fejjel lefelé helyezi be a SIM kártyát. Ezért ellenőrizze, hogy a SIM kártya megfelelően van-e behelyezve az utasításoknak megfelelően. - A SIM kártya nem kompatibilis méretű
Ha a foglalatban lévő SIM kártya laza, ez azt jelenti, hogy a támogatottnál kisebb SIM kártyát használt. Ebben az esetben helyezze be a SIM kártyát a megfelelő adapterbe, hogy mérete kompatibilis legyen. Az adott kamera által támogatott SIM kártya méretet lásd a termék kézikönyvében. - Az antennák nincsenek megfelelően rögzítve
Ellenőrizze, hogy az antennák megfelelően vannak-e becsavarozva. A jól rögzített antennák nélkül a kamera nem képes fogadni a jelet. - A helyszínen nincs jel
Ha a teszt helyszínén nincs jel, a kamera nem tud működni. A kamera működése megterhelő, ezért ha például úgy látja, hogy a telefonja csak minimális jelet mutat, előfordulhat, hogy a kamera megbízhatatlanul működik, vagy egyáltalán nem.
Ha a probléma nem oldható meg, akkor a kamerát panasztételre kell küldeni. Ideális esetben küldje el nekünk a kamerát, beleértve a benne használt SIM kártyát is.
Kérdések
Csak a regisztrált és bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást.