Bár igyekszünk jó minőségű termékeket árulni, néha sajnos előfordul, hogy azok meghibásodnak. Ebben az esetben biztosítjuk Önnek a termék minél hamarabbi javítását, esetleg cseréjét, vagy akár visszafizetjük Önnek a vásárlási összeget.
A reklamáció lépései
A tőlünk vásárolt termékeket az alább látható módon reklamálhatja:
Mielőtt visszaküldi a terméket reklamációra
Mielőtt visszaküldi a terméket reklamáció céljából, tekintse meg a technikai tanácsadásra szolgáló oldalunkat, mivel nagyon gyakran a készülék nem megfelelő használata okozza a készülék hibáját.
A leggyakoribb problémák és azok megoldásai:
Hogyan keressünk technikai tanácsadásról szóló cikkeket:
1. Keresés a termék kódja szerint
A kereső mezőbe írja be az Ön által vásárolt termék kódját. A keresés eredményei közt megtalálható maga a termék is az első helyen, ezt követően a azzal kapcsolatos cikkek.
- Ha a termék kódjában van kötőjel is, akkor csak az az előtti kódot adja meg
- Ha a termék kódja alapján nem sikerül megtalálni az Ön által keresett technikai segítséget, akkor azt keresse meg a 2-es leírás szerint
2. Keresés a termék sorozatszáma szerint
A felső kereső mezőbe adja meg a termék sorozatszámát, pl.:
- Secutek SGT
- Secutek SRT
- Secutek SWX
- stb..
3. Keresés a technikai tanácsadás menüben manuálisan
A technikai tanácsadás menüjében manuálisan is kereshet cikkeket, amelyre szüksége van, a következő módon:
- Nyissa meg a Technikai tanácsadást
- Nyissa meg azt a kategóriát, amely Önt érdekli
- Keresse meg a szükséges cikkeket
Reklamáció az üzletünkben
Hozza el a terméket bármelyik üzletünkbe a vásárlási bizonylattal együtt.
- Töltse és nyomtassa ki a Reklamációs levelet.
- Minél részletesebben írja le a meghibásodást. Ezzel meggyorsítja a reklamációs folyamatot.
- Hozza el a terméket az üzletünkbe a reklamációs levéllel és a vásárlási bizonylattal.
- A reklamáció kimeneteléről e-mail-ben fogjuk értesíteni Önt. Annak aktuális állapotáról érdeklődhet az info@spystore.hu címen.
- Az azonnali cserét csakis cégünk székhelyén, Prágában igényelheti.
Reklamáció visszaküldéssel
A terméket szükséges visszaküldeni posta, vagy futárszolgálat segítségével a prágai reklamációs részlegünkre.
- Elég kitölteni a reklamációs levelet, amelyet visszaküld a termékkel együtt. Írja le a reklamálni kívánt termék meghibásodását minél részletesebben, pontosabban. Ezzel nagyban meggyorsíthatja a reklamációs folyamatot.
- Gondosan csomagolja be a terméket, hogy a szállításkor ne sérüljön. Csomagolja be a reklamációs levelet és a vásárlási bizonylatot is!
- A csomagot küldje el a következő címre:
Címzett név: SPYobchod.cz
Utca: Hrusická 2616/3
Város: Praha 4 - Záběhlice
Irányítószám: 14 100
Ide kattintva elolvashatja a csomag Prágába való visszaküldésének legjobb és legolcsóbb módját!
Gyakori kérdések
Meddig tart a reklamációs folyamat?
A reklamációra 30 napos határidőnk van. Ez a határidő csak akkor érvényes, ha minden szükséges dokumentumot meg kaptunk Öntől. A legtöbb reklamációt sokkal rövidebb idő alatt elintézzük.
Milyen dokumentumokra van szükség a reklamációhoz?
Elég a meghibásodott termék mellé becsomagolni a vásárlási bizonylatot (számlát / Invoice) és a kinyomtatott és kitöltött reklamációs levelet.
Szükséges a terméket az eredeti dobozában és a tartozékaival vissza küldeni?
Az eredeti csomagolás nem szükséges. Azonban a termék tartozékait vissza kell küldeni a termékkel. Előfordulhat hogy a hibás pl. a töltő, vagy más tartozék okozza.
Hogyan tudhatok meg információt a reklamációm állapotáról?
A reklamációja aktuális állapotát e-mail üzenetben érdeklődheti meg az info@spystore.hu címen.
Hogyan reklamáljunk, ha a vállalkozásra vásároltuk a terméket?
A törvény által a cégjegyzékszámra, cégnévre vásárolt termékekre nem kötelező garanciát vállalni, így a reklamációs módot individuálisan kell megegyezni. A lehetőségek szerint igyekszünk mindenkinek segíteni.
Nem jogos reklamáció esetén kiszámlázzák nekem a reklamációs költségeket?
A technikusnak az adott reklamációval telt idő pénzbe kerül, de az első nem jogos reklamáció esetén nem számlázunk ki semmit sem.
Ha a reklamált terméket házhozszállítással szeretné visszakapni, akkor a postaköltséget Önnek kell fizetnie.
Az alábbi lehetőségeknél a reklamációs költségek kiszámlázása indolot:
- nem üzemel, mivel nincs feltöltve, bekapcsolva
- nem üzemel, mivel nincs bele helyezve az elem
- nem üzemel, mivel nincs bele helyezve SD kártya
- és hasonló esetek...