Reklamáció

Bár igyekszünk jó minőségű termékeket árulni, néha sajnos előfordul, hogy azok meghibásodnak. Ebben az esetben biztosítjuk Önnek a termék minél hamarabbi javítását, esetleg cseréjét, vagy akár visszafizetjük Önnek a vásárlási összeget.

A reklamáció lépései

A tőlünk vásárolt termékeket az alább látható módon reklamálhatja:

Mielőtt visszaküldi a terméket reklamációra

Mielőtt visszaküldi a terméket reklamáció céljából, tekintse meg a technikai tanácsadásra szolgáló oldalunkat, mivel nagyon gyakran a készülék nem megfelelő használata okozza a készülék hibáját.

A leggyakoribb problémák és azok megoldásai:

Hogyan keressünk technikai tanácsadásról szóló cikkeket:

1. Keresés a termék kódja szerint

A kereső mezőbe írja be az Ön által vásárolt termék kódját. A keresés eredményei közt megtalálható maga a termék is az első helyen, ezt követően a azzal kapcsolatos cikkek.

  • Ha a termék kódjában van kötőjel is, akkor csak az az előtti kódot adja meg
  • Ha a termék kódja alapján nem sikerül megtalálni az Ön által keresett technikai segítséget, akkor azt keresse meg a 2-es leírás szerint

Hogyan keressünk cikkeket a termék kódja alapján

2. Keresés a termék sorozatszáma szerint

A felső kereső mezőbe adja meg a termék sorozatszámát, pl.:

  • Secutek SGT
  • Secutek SRT
  • Secutek SWX
  • stb..

Sorozatszám szerinti keresés

3. Keresés a technikai tanácsadás menüben manuálisan

A technikai tanácsadás menüjében manuálisan is kereshet cikkeket, amelyre szüksége van, a következő módon:

  1. Nyissa meg a Technikai tanácsadást
  2. Nyissa meg azt a kategóriát, amely Önt érdekli
  3. Keresse meg a szükséges cikkeket 

Reklamáció az üzletünkben

Hozza el a terméket bármelyik üzletünkbe a vásárlási bizonylattal együtt.

  1. Töltse és nyomtassa ki a Reklamációs levelet.
  2. Minél részletesebben írja le a meghibásodást. Ezzel meggyorsítja a reklamációs folyamatot.
  3. Hozza el a terméket az üzletünkbe a reklamációs levéllel és a vásárlási bizonylattal.
  4. A reklamáció kimeneteléről e-mail-ben fogjuk értesíteni Önt. Annak aktuális állapotáról érdeklődhet az info@spystore.hu címen. 
  5. Az azonnali cserét csakis cégünk székhelyén, Prágában igényelheti.

Reklamáció visszaküldéssel

A terméket szükséges visszaküldeni posta, vagy futárszolgálat segítségével a prágai reklamációs részlegünkre. 

  1. Elég kitölteni a reklamációs levelet, amelyet visszaküld a termékkel együtt. Írja le a reklamálni kívánt termék meghibásodását minél részletesebben, pontosabban. Ezzel nagyban meggyorsíthatja a reklamációs folyamatot.
  2. Gondosan csomagolja be a terméket, hogy a szállításkor ne sérüljön. Csomagolja be a reklamációs levelet és a vásárlási bizonylatot is!
  3. A csomagot küldje el a következő címre:

​Címzett név: SPYobchod.cz
Utca: Hrusická 2616/3 
Város: Praha 4 - Záběhlice
Irányítószám: 14 100


Ide kattintva elolvashatja a csomag Prágába való visszaküldésének legjobb és legolcsóbb módját!

Gyakori kérdések


Meddig tart a reklamációs folyamat?

A reklamációra 30 napos határidőnk van. Ez a határidő csak akkor érvényes, ha minden szükséges dokumentumot meg kaptunk Öntől. A legtöbb reklamációt sokkal rövidebb idő alatt elintézzük.

Milyen dokumentumokra van szükség a reklamációhoz?

Elég a meghibásodott termék mellé becsomagolni a vásárlási bizonylatot (számlát / Invoice) és a kinyomtatott és kitöltött reklamációs levelet.

 

Szükséges a terméket az eredeti dobozában és a tartozékaival vissza küldeni?

Az eredeti csomagolás nem szükséges. Azonban a termék tartozékait vissza kell küldeni a termékkel. Előfordulhat hogy a hibás pl. a töltő, vagy más tartozék okozza.

Hogyan tudhatok meg információt a reklamációm állapotáról?

A reklamációja aktuális állapotát e-mail üzenetben érdeklődheti meg az info@spystore.hu címen.

 

Hogyan reklamáljunk, ha a vállalkozásra vásároltuk a terméket?

A törvény által a cégjegyzékszámra, cégnévre vásárolt termékekre nem kötelező garanciát vállalni, így a reklamációs módot individuálisan kell megegyezni. A lehetőségek szerint igyekszünk mindenkinek segíteni.

Nem jogos reklamáció esetén kiszámlázzák nekem a reklamációs költségeket?

A technikusnak az adott reklamációval telt idő pénzbe kerül, de az első nem jogos reklamáció esetén nem számlázunk ki semmit sem.

Ha a reklamált terméket házhozszállítással szeretné visszakapni, akkor a postaköltséget Önnek kell fizetnie.

Az alábbi lehetőségeknél a reklamációs költségek kiszámlázása indolot:

  • nem üzemel, mivel nincs feltöltve, bekapcsolva
  • nem üzemel, mivel nincs bele helyezve az elem
  • nem üzemel, mivel nincs bele helyezve SD kártya
  • és hasonló esetek...

Témák

GDPR(1)
Legszélesebb kínálat

Több mint 5 000 termék

​Igény szerinti gyártás

Elképzeléstől kivitelezésig

Diszkrét csomagolás

A webáruház adatai nélkül

Szakma specialistái

Több mint 5 éve a szakmában