Vett egy telefonos lehallgatást és probléma adódott a használatával? Itt találhat megoldás a leggyakoribb problémákra, amik felmerülhetnek.
Válassza ki a problémát
A szerver nem rögzíti az adatokat
A problémát több tényező is okozhatja:
- A telefon nem rendelkezik internetkapcsolattal
A mobiltelefon hálózaton kívül van, vagy az adatszolgáltatások ki vannak kapcsolva. Ha a telefon nem rendelkezik internet-hozzáféréssel, akkor nem lehet adatokat küldeni a szerverre.
- Túllépte az adott hónap adatlimitjé
Az adatok mostantól csak akkor lesznek rögzítve, ha a készülék WiFi-hez csatlakozik. Alternatívaként növelheti az adatkorlátot a fiókbeállításokban..
- Az alkalmazást eltávolították a telefonról
Ebben az esetben újra fel kell tölteni az alkalmazást a telefonra. Egy gyári újraindítás is törölheti az alkalmazást.
- Az antivírus blokkolta az alkalmazást
Az antivírus vagy más optimalizálási alkalmazások kockázatosnak tekinthetik az alkalmazást és leblokkolják. Ebben az esetben el kell távolítani a víruskezelő programot, vagy engedélyezni kell a kivételét az alkalmazásunkhoz.
A hívás alatt az egyik fél jól hallható, míg a másik rosszul, vagy egyáltalán nem
A probléma az, hogy a telefon minden egyes típusa más módon rögzíti a hívásokat. Elvben 2 fő lehetőség létezik:
- A telefon lehetővé teszi, hogy közvetlenül rögzítse a hívást (mindkét oldalt jól fogja hallani)
- A telefon nem engedi a rögzítést közvetlenül híváskor (a hívást a céltelefon mikrofonján keresztül rögzíti, és a másik oldal nehezen hallható vagy egyáltalán nem)
Több különböző felvételi forrásbeállítás van, amikor mindegyik más telefonon dolgozik.
Az alkalmazás telepítés után megpróbálja automatikusan kiválasztani a legmegfelelőbb forrást. Ha azonban az eredmény nem ideális, próbálja meg újraindítani a forrást a beállításokban.
Nincs használati útmutatóm
A használati útmutatót mindig közvetlenül a terméknél töltheti le honlapunkról. Ha nem találja az útmutatókat, akkor kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Nem sikerült megoldani a problémát?
Ha a tanácsaink nem segítettek Önnek, akkor kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Kérdések
Csak a regisztrált és bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást.